Sunday 31 May 2009

UCAPAN KETUA KAMPUNG TUNGKU / PENGERUSI MPK

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh,

Terlebih dahulu saya mengucapkan syabas dan berbanyak-banyak terima kasih kepada penduduk Kampung Tungku yang telah menjayakan Laman Web ini. Semoga usaha pengorbanan penduduk kampung akan menjadi bahan ristaan pada generasi yang akan datang dan menjadi renungan kepada orang-orang yang melayari Laman Web ini sama ada pengunjung luar negeri atau pun dalam negeri.

Diatas usaha gigih anak-anak muda jua maka terciptanya media massa terkini. Saya berharap usaha-usaha yang bermanfaat seperti ini, akan berterusan dan akan berkembang hingga kemasa-masa akan datang. Saya percaya Laman Web ini adalah Laman Web Kampung yang pertama di Brunei. Saya berbangga mempunyai anak buah yang aktif menjayakan aktiviti-aktiviti kampung dan memaparkan di Laman Web dengan menggunakan IT. Mudah-mudahan diatas pengorbanan semua yang terlibat akan diberkati Allah Ta'ala jua.Amin!

Buat akhir kata saya sudahi dengan Wabillahi Taufik Walhidayyah Wassalam Alaikum Warahmatullahi Wabarakatuh!

Yang Benar,
Hj Tahamit Bin Hj Nudin
(Ketua Kampong Tungku)
20hb.November 2000

No comments:

Post a Comment